Garantujeme kvalitu a spokojenost!
Všechny slevy

5palcová GPS navigace s mapami od Be On Road CZ a výkonným procesorem! Funguje i jako čtečka knih. Žhavý tip pro vaši dovolenou jen za 1390 Kč.

Rychlé reakce, pohotový výpočet trasy a intuitivní ovládání - zvolte pro své cesty tu nejlepší navigaci. Navigace X-Touch vybavená nejmodernější technologií pro cesty po ČR i Evropou.

Vaše cena

1 390
Původní cena 2 790
Nabídka vypršela!
Sleva
50%
Koupeno
802×
- 50%
  • Doživotní aktualizace map
  • Rychlá fixace, pohotové reakce a přesné navádění
  • Mapy Evropy a podrobné mapy ČR
  • Navíc: hry, přehrávání hudby a videa, prohlížeč fotografií a čtečka knih eBooks 

Cestou necestou, polem nepolem - vydejte se na letošní dovolenou s navigací, na kterou se můžete spolehnout. Nová navigace X-Touch vybavená těmi nejmodernějšími technologiemi a aplikacemi se stane vaším věrným společníkem při cestách po České republice i Evropě. 5palcová GPS navigace se širokoúhlým displejem je vybavena předinstalovanou nejnovější mapou Evropy a navigačním systémem přímo od výrobce Be On Road CZ. Ovládání celé navigace je v českém jazyce a součástí balení je i podrobný návod k navigaci i systému Be On Road CZ.

Přednosti navigace X-Touch

  • Extra výkonný procesor MT3351 CPU MediaTek pro pohotové reakce a výpočet trasy
  • Jednoduché, přehledné a logické rozhraní pro snadné ovládání
  • Excelentní příjem GPS signálu - přesné navádění a rychlá fixace
  • Operační systém Microsoft Windows CE 6.0
  • Velká výdrž baterie - vydrží déle v provozu bez napájení
  • Držák, nabíječka do sítě i nabíječka do auta ZDARMA

Navigace X-Touch má ale i řadu dalších vychytávek, které vám zpříjemní cesty Evropou. Přístroj je vybaven volným slotem pro microSD karty, kam si můžete nahrát svoje oblíbené písničky, hry nebo knížky. Navigace je vybavena kvalitními reproduktory i výstupem pro sluchátka, takže se postará o zábavu vaši i vašich dětí. Pro snazší plánování cesty tu najdete kalendář i kalkulačku pro převody jednotek či měn.

Navigaci s doživotní aktualizací map můžete použít pro jízdu automobilem, ale i na svých cyklo-výletech nebo pro pěší turistiku. S navigací X-Touch se zkrátka neztratíte.

Podrobné technické parametry

  • CPU: MTK3351 468MHz 
  • Flash paměť: 4GB 
  • SDRAM paměť: 128MB DDR2 
  • LCD display: 5.0" 480x272 16:9 RGB 
  • Dotyková obrazovka: Vysoce přesný a odolný odporový display TFT LCD 
  • USB: USB Client 2.0, MINI USB port 
  • MicroSD: Micro SD, SDHC slot (32GB max.) 
  • Zvuk: Zabudovaný výkonný reproduktor a výstup na sluchátka 
  • GPS: Studený start <60s Horký start <8s (na otevřeném prostoru) Teplý start <35s 
  • Baterie: Zabudovaná Li-Ion dobíjecí baterie 
  • Nabíjení baterie: 5V DC konektor 
  • AC nabíječka: 100-240V/ 50-60Hz 5V 1.5A min. 
  • LED indikace: Červená LED - nabíjení Modrá LED - nabíjení ukončeno 
  • Operační systém: Microsoft Windows CE 6.0 včetně licenčního štítku
  • Navigační software: Předinstalován v interní paměti (4 GB) přímo od výrobce – Be On Road CZ (podrobná mapa ČR, Slovenska  a Evropy (OSM) . Součástí licence je možnost instalace map států celého světa - viz seznam států níže. Po zakoupení není třeba nic instalovat ani aktivovat - stačí zapnout a můžete ihned vyrazit na cesty. 
  • Video (podporované formáty): ASF,AVI,WMV,3GP,MP4,FLV 
  • Audio (podporované formáty): MP3 a WMA 
  • Fotorámeček (podporované formáty): E-Album, JPG, GIF, BMP, PNG 
  • Čtečka knih (podporované formáty): TXT 
  • Rozměry: 136 x 88 x 11mm 
  • Hmotnost: cca 170g

Aktualizace jsou pro Vás doživotně zdarma vždy jednou až dvakrát ročně. Aktualizační program je dodáván na CD a je také nahrán přímo v navigaci - stačí jej nainstalovat do PC nebo notebooku. Obsluha programu je velice jednoduchá, vše je kompletně v češtině. Kromě aktualizací lze programem i ubírat a přidávat neomezeně mapy dalších států.

Aktualizace map:

Dodávané mapy:

Česká a Slovenská republika (OSM)
Albánie, Andorra, Belgie, Bělorusko, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Černá Hora, Dánsko, Estonsko, Faerské ostrovy, Gibraltar, Guernsey, Finsko, Francie, Chorvatsko, Irsko, Island, Itálie, Jersey, Kypr, Lichtenštejnsko, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Makedonie, Malta, Moldavsko, Monako, Německo, Nizozemsko, Norsko, Ostrov Man, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Rusko, Řecko, San Marino, Slovinsko, Spojené království, Srbsko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Turecko, Ukrajina, Vatikán

Dále si můžete zdarma kdykoliv přidat všechny tyto mapy států celého světa (OSM):

Severní Amerika:
Alabama, Aljaška, Arizona, Arkansas, Bermudy, Connecticut, Delaware, District of Columbia, Florida, Georgie, Havaj, Idaho, Illinois, Indiana, Iowa, Jižní Dakota, Jižní Karolína, Kalifornie, Kanada, Kansas, Kentucky, Kolorádo, Louisiana, Maine, Maryland, Massachusetts, Michigan, Minnesota, Mississippi, Missouri, Montana, Nebraska, Nevada, New Hampshire, New Jersey, New York, Nové Mexiko, Ohio, Oklahoma, Oregon, Panenské ostrovy, Pensylvánie, Portoriko, Rhode Island, Severní Dakota, Severní Karolína, Tennessee, Texas, Utah, Vermont, Virginie, Washington, Wisconsin, Wyoming, Západní Virginie.

Jižní Amerika:
Anguilla, Antigua a Barbuda, Argentina, Bahamy, Barbados, Belize, Bolívie, Brazílie, Dominika, Dominikánská republika, Ekvádor, Francouzská Guyana, Grenada, Guatemala, Guyana, Haiti, Honduras, Chile, Jamajka, Kajmanské ostrovy, Kolumbie, Kostarika, Kuba, Mexiko, Nikaragua, Panama, Panenské ostrovy – britské, Paraguay, Peru, Salvador, Surinam, Svatá Lucie, Svatý Kryštof a Nevis, Svatý Vincenc a Grenadiny, Trinidad a Tobago, Uruguay, Venezuela.

Asie:
Afghánistán, Bangladéš, Brunej, Filipíny, Indie, Irák, Irán, Izrael, Jemen, Jordánsko, Kambodža, Katar, Korea lidově demokratická, Korea republika, Kuvajt, Libanon, Malajsie, Maledivy, Nepál, Omán, Pákistán, Saúdská Arábie, Spojené arabské emiráty, Srí Lanka, Syrská arabská republika, Tchaj-wan, Vietnam, Východní Timor.

Afrika:
Alžírsko, Angola, Benin, Botswana, Burkina Faso, Burundi, Čad, Džibutsko, Egypt, Eritrea, Etiopie, Gabon, Gambie, Ghana, Guinea, Guinea-Bissau, Jihoafrická republika, Jižní Súdán, Kamerun, Kapverdské ostrovy, Keňa, Komory, Kongo, Konžská demokratická republika, Lesotho, Libérie, Libye, Madagaskar, Malawi, Mali, Maroko, Mauricius, Mauritánie, Mosambik, Namibie, Niger, Nigérie, Pobřeží slonoviny, Rovníková Guinea, Rwanda, Senegal, Seychely, Sierra Leone, Somálsko, Středoafrická republika, Súdán, Svazijsko, Tanzanie, Togo, Tunisko, Uganda, Zambie, Západní Sahara, Zimbabwe.

Oceánie:
Americká Samoa, Austrálie, Fidži, Kiribati, Marshallovy ostrovy, Nový Zéland, Papua Nová Guinea, Tonga, Vanuatu.

 

Nevíte si rady s nastavením navigace? Kontaktujte linku technické podpory: 723 317 840 ( Po-Pá 9:00 až 16:00) nebo na email: support@x-touch.cz

 

 

  • Platnost poukazu od 13.5.2014 do 30.7.2014
  • Maximální počet poukazů na osobu: 5
  • Zboží objednávejte ZDE
  • Jak objednat zboží krok po kroku informace ZDE
  • Dodací lhůta 10 pracovních dnů, poštovné 99,- Kč
  • Pro rychlé doručení zboží doporučujeme objednání následující den po obdržení poukazu
  • X-touch
  • Masarykovo náměstí 103, 766 01 Valašské Klobouky
  • Provozní doba od 8:00 do 16:00 hodin
  • Linka technické podpory: 723 317 840 ( Po-Pá 9:00 až 16:00)  
  • Email technické podpory: support@x-touch.cz
  • Mail: info@x-touch.cz
  • Web: www.x-touch.cz
  • IČO: 01601440

Vložit komentář

Toufar Karel (80.188.xxx.xxx)
21.5.2014

Dobrý den. Dotaz. Prosím, jsou moje objednávky na kameru do auta a navigaci na správném místě a v řešení? Děkuji za informaci.

Partner
21.5.2014

Dobrý den, nejsme prodejci kamer do auta a pod Vašim jménem neevidujeme ani objednávku na GPS navigaci

Odpovědět
Rob (195.113.xxx.xxx)
22.5.2014

Dobrý den chtěl bych se zeptat, pokud navigaci koupím,kde seženu zdarma mapy třeba severní Ameriky.Díky moc R

Pavel (212.111.xxx.xxx)
26.5.2014

Dobrý den mohu si zítra u vás ve Val.Kloboukách koupit navigaci v akci za 1390Kč bez objednání.

Amplion.cz
26.5.2014

Dobrý dne Pavle, tato navigace se nedá zakoupit přímo ve Valašských Kloboukách v prodejně za akční cenu. Proto aby jste si mohl pořídit navigaci za akční cenu je nutné mít přes nás zakoupený voucher. Krásný den :) Terka

Odpovědět
Borovan (88.102.xxx.xxx)
22.5.2014

Dne 14.5.2014 se si objenal navigaci vše sem týž den zaplatil dnes je22.5 a nic sem nedostal a to už sem 2x urgoval.Nedopočuji u Amplion.cz objednávat.

Partner
22.5.2014

Dobrý den, včera jsme Vám potvrdili odeslání zboží. Vzhledem k náporu na expedici došlo k technickému problému ve zpracování informací ze strany české pošty. Vaše byla odeslána dne 21.5. Celkem bylo ve dnech 20 - 22.5 expedováno 279 objednávek.

Odpovědět
Borovan (88.102.xxx.xxx)
26.5.2014

Navigace přišla vše vpořadku. Děkuji

Amplion.cz
26.5.2014

Dobrý den, velmi nás těší, že Vám navigace dorazila v pořádku. Krásný den :) Terka

Odpovědět
Honza (62.245.xxx.xxx)
26.5.2014

Dobrý den, je správné, že jsem neobdržel v zakoupeném balení nabíječku do sítě, když ji reklamujete v popisu jako ZDARMA. Jak navigaci nabiji doma? Přes USB? Ze sítě ne? Dále jsem neobdržel český návod navigace. Není povinnost prodejce dodat překlad při prodeji jakéhokoliv výrobku V ČR? Nebo alespoň adresu www? Nebo se mám spokojit s adresou On be road cz? Děkuji součástí balení je i podrobný návod k navigaci i systému Be On Road CZ

Partner
26.5.2014

Dobrý večer pane Honzo. 1. Nabíječku dopošleme, jedná se o absenci adaptéru USB/Zásuvka. 2. Ano povinností prodejce je dodat Český návod a proto je tento návod instalován jak v zařízení (MANUAL CZ) tak Vám byl odeslán na e-mail dne 25.5.2014.

Odpovědět
Jindra (85.70.xxx.xxx)
26.5.2014

Dobry den. Objednane zbozi doslo asi do tydne,ale trocha zklamani a asi nejsem jediny-chybi nabijecka do site. jinak vse ok.

Partner
26.5.2014

Dobrý den, k absenci adaptéru došlo nedopatřením technického oddělení a to celkem ve 28 případech. Tento doplněk budeme doposílat

Odpovědět
Víťa (89.103.xxx.xxx)
27.5.2014

Dobrý den. Problémy jako u jiných, absence nabíječky za sítě (pomocí přiloženého adaptéru se navigace nenabila, nebo spíš nedobila, ani za tři hodiny a po odpojení od zdroje nabíjení (PC, či palubní napětí 12V) navigace do 3 až 5 minut hlásí vybití baterie) a českého návodu. Další problém je se zadáváním adresy v okně adresa-město nebo PSČ-ulice-číslo. Nelze do horního řádku zadat hodnoty a část klávesnic je tmavá a nereaguje na dotyk. V řádcích pod horním řádkem se objevují názvy ulic a čísel v destinaci, ale pouze některých, zřejmě těch, které už byly zadávány. Připadá mi jako by šlo už o používaný výrobek. Kde je chyba?

Partner
27.5.2014

Dobrý den, absenci dobíjecího mezičlánku USB/Síť již řešíme, bude doposlán, napište si prosím požadavek na support@x-touch.cz. Problémy které popisujete je možné fixovat přečtením uživatelského návodu, která je 1. instalován přímo v zařízení a za 2. jsme ho odesílali na e-mail. Jen pro nastínění řešení, systém používá databázi a klávesnice Vám umožňuje napsat pouze ty adresy, které má v databázi. Je důležité zkontrolovat si jestli vyhledáváte města v mapě České Republiky. Jakékoliv další dotazy směřujte prosím na naší technickou podporu na adrese support@x-touch.cz

Víťa (89.103.xxx.xxx)
27.5.2014

Vše vyřešeno. Chtělo to jenom trochu informací a trpělivosti ze strany dodavatele. To vše mi firma X-touch briskně poskytla a problém mám vyřešen.

Odpovědět
Romana Havlová (195.113.xxx.xxx)
27.5.2014

Dobrý den, 21.5. byla provedena platba, žádná komunikace-odpověď ohledně opakovaného dotazu ohledně dodání.

Partner
27.5.2014

Dobrý den, 21.5. jste zaplatila u amplionu Voucher, kdy a pod jakým variabilním symbolem jste platila poštovné, neevidujeme úhradu. kontaktujte nás prosím na tel.č.605992332 nebo e-mailem info@x-touch.cz. doposud jste nás nekontaktovala

ROMANA HAVLOVÁ (195.113.xxx.xxx)
28.5.2014

VČERA jste mi volali, mé e-maily Vám dle Vašeho sdělení chodily do SPAMU. Platba ale samozřejmě byla na účtě již minulý týden.Přislíbeno bylo zaslání zboží ve čtvrtek,tak snad bude vše ok.

Romana Havlová (195.113.xxx.xxx)
30.5.2014

dobrý den, slibováno doručení do týdne. Zaplaceno bylo 21.5. a dodnes zboží nepřišlo,ani info od české pošty.V pondělí telefonicky přislíbeno zaslání a stále nic.

Partner
30.5.2014

Zaplaceno 21 na amplionu, poštovné evidováno k 23.5. domluva byla expedice do pátku, dnes expedujeme všechny objednávky vytvořené od 20.5 do 27.5. Hezký den

Romana Havlova (78.136.xxx.xxx)
2.6.2014

Rano oznamena expedice v sobotu a dnes doruceni.dnes vecer info o expedici v utery...Tj.treti termin expedice za tyden.

Andrzej Kadlubiec (37.48.xxx.xxx)
3.6.2014

Já čekám na navigaci už 14 dnů, myslím že si dodavatel vzal velké sousto a nestíhá dodávat.....

Amplion.cz
3.6.2014

Dobrý den Romano, velmi nás mrzí, že máte špatné zkušenosti. Kontaktujte nás prosím na email: reklamace@amplion.cz , nebo na tel.: 225 378 273 a pokusíme se problém vyřešit k Vaší spokojenosti. Hezký den! Terka

Karel (77.236.xxx.xxx)
16.6.2014

Mám stejný problém 31.5. odeslána platba na amplion a nulová odpověď a voucher přišel až za týden, když už jsem se musel rozzlobit. 7.6. odeslána platba dodavateli za poštovné a nulová komunikace a navigaci stále nemám. Dodávka má být do 2-3 pracovních dnů nebo TÝDNŮ? Mám odjet na dovolenou, navigaci samozřejmě potřebuji. Už NIKDY VÍC Amplion.

Amplion.cz
17.6.2014

Dobrý den pane Karle, pokud máte problém s dodáním - prosím, napište s číslem voucheru na info@amplion.cz - prověříme u dodavatele přesné datum dodání. Hezký den Vendy

Odpovědět
Jan (193.85.xxx.xxx)
27.5.2014

Jen drobné info pro ty co to nevědí, mapy jsou OSM (open street map) ty si můžete stáhnout a instalovat sami a zdarma. Zase ale na druhou stranu co by kdo za tu cenu chtěl ...

Amplion.cz
17.6.2014

Děkujeme Vám za tip pro zákazníky. Hezký den, Vendy

Odpovědět
Pavel Holík (109.202.xxx.xxx)
29.5.2014

Dobrý den, dosud jsem nedostal voucher...Placeno 25.5.var.s. 124520081

Amplion.cz
29.5.2014

Dobrý den pane Holík, voucher jsem Vám odeslala do emailu. Krásný den :) Terka

Odpovědět
Borovan (88.102.xxx.xxx)
30.5.2014

Dobrý den vaše sliby že my pošlete nabiječku zase byly plané,už-to přehaníte děláte si z lidí dobrý den.

X-touch (81.162.xxx.xxx)
30.5.2014

Pane Borovan, adaptér jsem podali na poště ve středu vzhledem k Vašemu naléhání, jedná se o obyčejnou obálku ne o balík do ruky ani balík obecně, doba doručení není s Českou poštou smluvně vázaná.

Odpovědět
Jaroslav (89.176.xxx.xxx)
2.6.2014

Dobrý den, dosud jsem nedostal 2 vouchery...Placeno 30.5.var.s. 124523613 převodem. Jaroslav Podlipský

Amplion.cz
17.6.2014

Dobrý den pan Podlipský, ve Vaší objednávce je zapsáno od kolegyně: 3.6.odesílán voucher zákazník zadal špatný email: ......@gmaill.com opravuji na : .....@gmail.com - tak snad niž v pořádku :-) Hezký den Vendy

Odpovědět
Andrzej Kadlubiec (37.48.xxx.xxx)
3.6.2014

Dne 19.5.2014 jsem uhradil poštovné a od té doby čekám na dodání navigace. Vy uvádíte, že dodací lhůta je 5 pracovních dnů, x-touch.cz uvádí 7 dnů a já čekám už skoro 14 dnů. V čem je problém?

Partner
3.6.2014

Dobrý den pane Andrzeji, chyba se stala ve 2 zásadních věcech. 1. do poznámky jste neuvedl číslo voucheru, 2. jste zaplatil poštovné pod špatným variabilním symbolem. Jen pro úplnost informací se jedná o 7 pracovních dnů a v tuto chvíli jsme u všech zákazníků, který řádně a dle pokynů vyplnili objednávku ve zpoždění 1 den. Jako další postup navrhujeme obrátit se na dodavatele pokud máte potíže s dodáním na diskuzi Vám určitě zásilku nikdo nevyexpeduje. A nakonec děkujeme za hodnocení našich schopností, v další akci posílíme náš tým o operátory, který budou kontrolovat objednávky ručně a zamezíme tak chybám, kterých se někteří kupující dopouští v průběhu vytvoření objednávky v našem systému.

Andrzej Kadlubiec (37.48.xxx.xxx)
4.6.2014

Myslím že to bylo jinak, 1.číslo voucheru jsem samozřejmě uvedl do poznámek 2. po obdržení voucheru doporučujete uhradit poštovné a jako variabilní symbol dát č. voucheru-to jsem taky udělal. Pak jsem ještě poslal 3 emaily s potvrzením o platbě poštovného a taky voucher v příloze. Včera mě kontaktoval dodavatel s tím, že mi do 2 hodin pošle navigaci.Doufám že dorazí :)

Partner
4.6.2014

Dobrý den, Report o průběhu Vaší objednávky jsme odeslali partnerovi, číslo voucheru nebylo v poznámce uvedené, není možné párovat variabilní symbol s objednávkou, která nemá požadované údaje. Objednávka byla operátorem uzavřena včera, k expedici dnes v 9:00 ráno

Odpovědět
Eva Novotná (82.202.xxx.xxx)
4.6.2014

Dobrý den,chtěl jsem se zaptat zda je navigace i namluvená a pokud si jí objednám zhruba za jak dlouho dojde?Předem dík za info.

Partner
4.6.2014

Dobrý den, Navigace je namluvená v Češtině. dodací lhůta je do 7 prac. dnů.

Odpovědět
LF (80.188.xxx.xxx)
4.6.2014

Šílenost s touto firmou, provedl jsem objednávku- do poznámky jsem uvedl číslo voucheru, platba za dopravné provedena, pak mi píšou, ať jim zašlu číslo voucheru (od čeho tam kolonku "poznámky" mají???), pak zašlou email s CZ návodem, ale bez přílohy (neumíme připojit přílohu k emailu???). Teď v pondělí píšou, že zboží bude expedováno v úterý, tak čekám nějaký email s odkazem na číslo zásilky (po celý den nic!!!), dnes se snažím od rána získat číslo balíku (marně), odpoledne příjde email od ČP, že převzali zásilku k expedici (cože" Zásilka měla být dnes doručena!). Uvedl jse jinou fakturační a dodací adresu...a co myslíte, zboží je na cestě na adresu fakturační!!! Tragédie, už nikdy víc...

x-touch (81.162.xxx.xxx)
4.6.2014

1. e-mail generován automaticky (ze 100 zákazníku 80 do poznámky nenapíše nic), 2. návod ke stažení na našich stránkách u produktu, příloha neprošla protože máte plnou e-mailovou schránku, 3. v pondelí ve 13:00 jsme předali 167 balíků české poště ta nebyla schopná zásilky odeslat v jeden den, podací čísla jsme měli ale sledovat je nešlo, z tohoto důvodu jsme rozvázali smlouvu se Českou poštou, to platí i pro import Vaší adresy náš systém předá informace, pošta si vybere co se jim hodí. Nemáme zájem se vymlouvat, ke všemu se stavíme čelem, ne vše je jen naše vina :)

Andy (37.48.xxx.xxx)
5.6.2014

Koukám že nejsem sám :)

Odpovědět
Chmela An. (81.162.xxx.xxx)
4.6.2014

Děkuji . Přišla sice za dlouho , ale v pořádku . Dneska pomohla při bloudění po Brně při koloně na D1 . :-)

Amplion.cz
17.6.2014

Děkujeme Vám Chmela An za informaci, že navigace přišla v pořádku a velmi Vám pomohla v automobilové zácpě... Tak ať Vám slouží dál a co nejméně čekáte v koloně.... Hezký den Vendy

Odpovědět
Romana Havlová (195.113.xxx.xxx)
5.6.2014

dobrý den, dnes přišla navigace - chybí v balení nabíječka do sítě.Prosím o dodatečné dodání.

x-touch (81.162.xxx.xxx)
5.6.2014

Vážený zákazníku, za tento nedostatek se velice omlouváme, nabíječku Vám samozřejmě dopošleme a to v úterý. Prozatím Vám nic nebrání zařízení užívat, je možno jeje nabít připojením k počítači či přiloženou autonabíječkou.

Odpovědět
Andrzej Kadlubiec (37.48.xxx.xxx)
5.6.2014

Dobrý den, mě taky dnes přišla navigace bez nabíječky do sítě.Prosím o dodatečné dodání.

X-touch (81.162.xxx.xxx)
5.6.2014

Dobrý den v úterý dopošleme

Odpovědět
František HALBERŠTÁT (86.49.xxx.xxx)
5.6.2014

Dobrý den,dnes mi přišla navigace,ale NENI tam nabíječka do sítě !!! Nemám ani český návod,kde se dá sehnat ? Děkuji za odpověď.

x-touch (81.162.xxx.xxx)
5.6.2014

Dobrý den, Český manuál je uložen přímo v zařízení (manual CZ) a je ke stažení na naších internetových stránkách

Odpovědět
František HALBERŠTÁT (86.49.xxx.xxx)
5.6.2014

Dobrý den,dnes mi přišla navigace,ale NENI tam nabíječka do sítě !!! Nemám ani český návod,kde se dá sehnat ? Děkuji za odpověď.

Milan Vlček (81.162.xxx.xxx)
10.6.2014

Dobrý pane Františku . Nabíječku do sítě samozřejmě dodáme ( předpoklad v 25 kal. týdnu ) zdarma naším kurýrem . Prosím návod najdete přímo v navigaci nebo na našich stránkách .

Odpovědět
jarda (37.48.xxx.xxx)
5.6.2014

Dobrý večer, taky mi neppřišla nabijecka.Co mám dělat? To jsou jen sliby sliby.Nakupuji casto u amplionu, ale tímto nákupem končím!

x-touch (81.162.xxx.xxx)
5.6.2014

Vážený zákazníku, za tento nedostatek se velice omlouváme, nabíječku Vám samozřejmě dopošleme a to v úterý. Prozatím Vám nic nebrání zařízení užívat, je možno jeje nabít připojením k počítači či přiloženou autonabíječkou.

Jarda (37.48.xxx.xxx)
5.6.2014

Chci kvalitní zboží je tu garance a ne sliby chyby!

X-touch (81.162.xxx.xxx)
5.6.2014

Dobrý den pane Jardo, napište nám prosím číslo Vaší faktury, předáme Váš požadavek na expedici k zítřku.

Amplion.cz
17.6.2014

Dobrý den Jardo, velmi se Vám omlouváme za nekompletní balení, tj. chybějící nabíječku. Nabíječky partner průběžně doposílá, ale pokud nechcete vyčkat, prosím, vraťte nekompletní zboží na stranu dodavatele. Podací lístek prosím vložte do emailu, kterým nás budete informovat, o zaslání zboží zpět dodavateli na adresu reklamace@amplion.cz aby amplion.cz mohl vrátit peníze za voucher. Poštovné Vám bude vracet partner tj. (jméno obchodu) Ještě jednou se Vám omlouváme za nekompletní zásilku. Krásný den :) Terka

Odpovědět
petra (37.48.xxx.xxx)
5.6.2014

Dobrý den, musím se přidat k nespokojeným zákazníkům:-( jak vidím pan dodavatel na asi první problém s tím, že mu chybi nabíječky mě také nepřišla :-( Poradite mi co mám dělat? Děkuji předem amplionu za pomoc

X-touch (81.162.xxx.xxx)
5.6.2014

Dobrý den, je velice zvlášní že Vy, pan "jarda" i "Andy" přistupujete a odesíláte příspěvky z jedné IP adresy :) napište nám prosím číslo Vaší faktury. Děkujeme

Odpovědět
Michal (46.33.xxx.xxx)
6.6.2014

Dobrý den. Čekám na zásilku také už 14 dní, a zatím žádná odpověď???

x-touch (81.162.xxx.xxx)
6.6.2014

Dobrý den, kontaktujte nás prosím na tel.č. 605992332 nebo e-mailem na info@x-touch.cz

Odpovědět
Vladan (178.22.xxx.xxx)
6.6.2014

Dobrý den, navigace mi přišla, však nemůžu spustit portál navigace, hlásí mi to nastavení cesty k navi. Můžete mi pomoci s instalací, nebo jak by se mě podařilo navigaci zprovoznit. Děkuji

x-touch (81.162.xxx.xxx)
6.6.2014

Dobrý den, kontaktujete prosím naší technickou podporu. Obratem Váš problém vyřešíme

Odpovědět
Vladan (178.22.xxx.xxx)
6.6.2014

Nepřišel mi síťový nabíječ k navigaci.

x-touch (81.162.xxx.xxx)
6.6.2014

Vážený zákazníku, za tento nedostatek se velice omlouváme, nabíječku Vám samozřejmě dopošleme a to v úterý. Prozatím Vám nic nebrání zařízení užívat, je možno jeje nabít připojením k počítači či přiloženou autonabíječkou.

Odpovědět
Micahl (46.33.xxx.xxx)
10.6.2014

Dobrý den. Dnes je to 14 dní od mé objednávky, ale do dnes se mi nikdo neozval??? Kde je problém?? Díky

Amplion.cz
17.6.2014

Dobrý den, pokud je od objednání delší doba a stále nemáte navigaci, napište prosím na reklamace@amplion.cz s číslem voucheru. Naše pracovnice reklamačního oddělení bude kontaktovat dodavatele zboží s dotazem na stav Vaší objednávky. Hezký den Vendy

Odpovědět
Jirka (89.103.xxx.xxx)
10.6.2014

Navigaci jsem měl dle nabídky obdržet do 5-ti pracovních dnů. Pošta mi ji přivezla za 13 prac. dnů. Nabíječka došla bez nabíječky na 230 V. Již 3x jsem ji urgoval, ale přes ujištění, že mi ji už posílají, do dnešního dne nedošla (14 dní od doby co přišla nabíječka). Český návod si musíte vytisknout sami a tak s sebou vozíte složku o formátu A4. Knížečka s anglickým návodem je sice malá, ale já anglicky neumím. Navigaci jsem již v autě vyzkoušel a funguje dobře. Ovšem jednání firmy, která přístroj dodává považuji za neseriózní.

X-touch (81.162.xxx.xxx)
10.6.2014

Dobrý den pane Jirko, děkujeme za Váš příspěvek, dovolím si Vás ale malinko poopravit. Vaše objednávka byla přijata dne 15.5.2014, platba poštovného byla přijata dne 19.5.2014, zásilka byla dodána dne 26.5.2014 co 6tý pracovní den. Ohledně problému s nabíječkou jste nás skutečně urgoval a 1x přez telefon kde jsme Vám oznámili datum expedice. Co se manuálu týče je skutečně dodáván v elektronické podobě, a jak jste sám napsal je velice podrobný a celý kompletně v češtině, nepovažujeme za nezbytné tento manuál tisknout vzhledem k tomu že ho lze přečíst ve formátu pdf v počítači a ušetřit tak, i když jen malinko, životní prostředí a papír. V případě tisku by jsme spotřebovali celkem 47tisíc stránek papíru vyrobeného z našich lesů. v případě jakýchkoliv dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat. Jakub Pantúček - X-touch.cz

Odpovědět
Jirka (89.103.xxx.xxx)
10.6.2014

Oprava příspěvku: v Prvním řádku na konci nemá být nabíječka, ale navigace. Děkuji

Milan Vlček (81.162.xxx.xxx)
10.6.2014

Dobrý podvečer pane Jirko . Mrzí mě že si myslíte že jsme , Neseriozní . Momentálně děláme vše proto , abychom svých závazků vůči všem klientům naplnily . Zájem o koupi naší navigace byl zřejmě podceněn a nestíháme proto kontrolovat kompletnost balení u Všech 750 kusech . Všem kdo požádají o chybějící zdroj na 230V ,bude bezplatně zaslán . Předpokládaný termín zaslání Vaší nabíječky je 25 kal. týden. Dodavatel nám z nějakého neznámého důvodu zasílá sady po 25 kusech . Tím pádem pokud se někdo ozval před Vámi ( myšleno objednávkově ) a my vyprázdnily sklad o síťových adaptéru . Může Vám zaslat zboží až poté co ho fyzicky naskladníme . Mrzí mě vaše nespokojenost o tímto se omlouvám Vám i ostatním kteří bohužel ještě čekáte na doplnění síťového zdroje . Co se týče dodáni byla u nás změněna kurýrní služba z české pošty . Ještě jednou upřímná omluva Všem co chybí zdroj 230V .

Odpovědět
alena (90.182.xxx.xxx)
10.6.2014

Dobrý den, dosud jsem nedostala voucher. Placeno 5.6.2014. Var.symbol 124525467

Amplion.cz
10.6.2014

Dobrý den Aleno, voucher jsem Vám nyní již odeslala. Krásný den :) Terka

Odpovědět
Jitka Vojtíšková (88.100.xxx.xxx)
10.6.2014

Dobrý den,navigace po urgenci dorazila,ale také není napájecí kabel do sitě ani český návod.Prosím o dodatečné zaslání. Osobní komunikace vztřícná,ale na mejlíky žádná odezva.Děkuji za pochopení.

Milan Vlček (81.162.xxx.xxx)
10.6.2014

Dobrý den . Všechny navigace opravdu nestíháme kontrolovat od výrobce zda jsou balení kompletní (750 kusů je opravu hromada ) . Požádám Vás o trochu strpení . Všem kterým nepřišla nabíječka na 230V poprosím o zaslaní emailu na naši technickou (support@x-touch.cz) podporu s textem: žádám o doplnění nabíječky + číslo voucheru (nebo jména s adresou ) Následně Vám bude bezplatně zaslána v co nejbližším termínu tj. předpoklad 25 kal. týden . Tímto se omlouváme za nekompletní balení způsobené naším dodavatelem

Amplion.cz
17.6.2014

Dobrý den Jitko, velmi se Vám omlouváme za nekompletní balení, tj. chybějící nabíječku. Nabíječky partner průběžně doposílá, ale pokud nechcete vyčkat, prosím, vraťte nekompletní zboží na stranu dodavatele. Podací lístek prosím vložte do emailu, kterým nás budete informovat, o zaslání zboží zpět dodavateli na adresu reklamace@amplion.cz aby amplion.cz mohl vrátit peníze za voucher. Poštovné Vám bude vracet partner tj. (jméno obchodu) Ještě jednou se Vám omlouváme za nekompletní zásilku. Krásný den :) Terka

Odpovědět
Jitka Vojtíšková (88.100.xxx.xxx)
10.6.2014

Dobrý den,ráda bych poděkovala p. Pantúčkovi z dodavatelské firmy. Mojí šikovností jsem pěkně vyčistila navigaci.Věnoval se mne celé odpoledne a po telefonu dal opět vše do provozu.Ještě jednou velký dík za trpělivost.

Amplion.cz
17.6.2014

Vážená paní Vojtíšková, velmi Vám děkujeme za pozitivní komentář - navigací bylo prodáno 800 a jsme proto rádi, že do diskuse nepíši pouze zákazníci s problémem, ale i velmi spokojení se službou dodavatele, kterých je samozřejmě většina, ale chápeme, že kde je spokojenost není proč psát. Děkujeme Vám a přejem hezký den

Odpovědět
A.M (94.113.xxx.xxx)
10.6.2014

Již 2x slíbený termín dodání a stále nic! Dnes jsem se tu dočetla, že opět jedné paní nedorazila nabíječka, jak je to možné?

Milan Vlček (81.162.xxx.xxx)
10.6.2014

Dobrý den . Všechny navigace opravdu nestíháme kontrolovat od výrobce zda jsou balení kompletní (750 kusů je opravu hromada ) . Požádám Vás o trochu strpení . Všem kterým nepřišla nabíječka na 230V poprosím o zaslaní emailu na naši technickou (support@x-touch.cz) podporu s textem: žádám o doplnění nabíječky + číslo voucheru (nebo jména s adresou ) Následně Vám bude bezplatně zaslána v co nejbližším termínu tj. předpoklad 26 kal. týden . Tímto se omlouváme za nekompletní balení způsobené naším dodavatelem .

Amplion.cz
17.6.2014

Dobrý den , pokud máte problémy se zbožím nebo jeho doručením tak nás kontaktujte prosím na email: reklamace@amplion.cz ( odpovídáme ve lhůtě 48 hodin) nebo rychlý kontakt na: 225 378 273. Rádi Vám pomůžeme s řešením Vašeho problému. Krásný den :) Terka

Odpovědět
Daniel Noga (94.113.xxx.xxx)
10.6.2014

Dobrý den,4.6.2014 jsem odeslal poštovné i číslo voucheru a stále čekám na odpověď nebo navigaci.

X-touch (81.162.xxx.xxx)
10.6.2014

Dobrý den, Vaše objednávka byla přijata dne 4.6.2014, expediční lhůta je 7 pracovních dnů. Objednávka bude expedována dne 13.6.2014

Odpovědět
Vladimír H. (89.203.xxx.xxx)
11.6.2014

Prosím, kdy mohu čekat doručení navigace? Platbu jsem uskutečnil 30.5., voucher jsem obdržel 30.5.2014, ihned jsem uhradil poštovné. Jako variabilní symbol jsem uvedl číslo voucheru, do zprávy pro příjemce jsem uvedl: Amplion.cz - Navigace X-Touch. Předem Vám děkuji za odpověď. S pozdravem Vladimír H.

Milan Vlček (81.162.xxx.xxx)
12.6.2014

Dobrý den . Pokud je tedy Vše jak píšete a platby proběhly v pořádku . Navigace Vám bude expedována v pátek 13.6. popřípadě pondělí 16.6. ( chystáme k expedici 190 balíčku ) S pozdravem team X-touch

Odpovědět
Marta (46.23.xxx.xxx)
12.6.2014

Dobrý den. 3.6.2014 jsme objednali a zaplatili navigaci X-touch 1390 korun .Dodneska bohužel navigace nepřišla. 7 dní od dodací lhůty již uplynulo tak se ptám kdy navigaci pošlete. děkuji

Amplion.cz
17.6.2014

Dobrý den, pokud nemáte ještě navigaci u Vás doma, prosím, napište na reklamace@amplion.cz s číslem voucheru. Stav Vaší objednávky prověříme přímo u dodavatele Hezký den Vendy

Odpovědět
Jarda Polák (82.99.xxx.xxx)
13.6.2014

Dobrý den,navigace dorazila tak akorát :-) ,potom se stala technická závada z mé strany a teď musím poděkovat technickému oddělení za perfektní přístup a opravu navigace na dálku přes počítač-děkuji .. teď už pouze zbývá počkat na síť.nabíječku,která bude také zaslána zvlášť. Děkuji.

Amplion.cz
17.6.2014

Dobrý den Jardo, pokud máte problémy se zbožím tak nás kontaktujte na email: reklamace@amplion.cz ( odpovídáme ve lhůtě 48 hodin) nebo rychlý kontakt na: 225 378 273. Rádi Vám pomůžeme s řešením Vašeho problému. Krásný den :) Terka

Odpovědět
Standa (193.8.xxx.xxx)
16.6.2014

Dobrý den. 21.5 2014 jsem obdržel e-mailem potvrzení od prodejce, že objednávka byla přijata. Do dnešního dne 16.6 navigace nepřišla. 3 dny jsem telefonoval s p. Pantúčkem ( 11.6 - 13.6 ),který sliboval že zásilka týž den dorazí. 3 dny jsem strávil čekáním na dopravce. Jsem opravdu velmi nespokojen !!! Jestli někdy navigace dorazí a bude bez nabíječky na do sítě budu zvažovat podáním stížnosti u Č.O. I.

Jiří (89.24.xxx.xxx)
16.6.2014

Dne 27.5. jsem zaplatil voucher, po objednání navigace jsem 29.5. kdy mi přišla faktura na poštovné toto okamžitě uhradil, Když jsem 5.6. mluvil po telefonu s. p. Pantúčkem bylo mi sděleno, že mají na expedici 5 dní a že navigace dorazí nejpozději 10.6. vzhledem k tomu, že navigace nedorazila volal jsem 12.6.. do firmy a požadoval vrácení peněz. Bylo mi sděleno, že zakázku zruší a vrátí poštovné a budou informovat amplion aby mi vrátil zaplacenou částku. Dnes večer mi dorazil mail, že zásilka bude expedována zítra. Nevím jak je možné, že může tato firma stále inzerovat tuto nabídku i přesto, že vědí, že mají problémy uspokojit poptávku a už vůbec nechápu jak může Amplion s takto nespolehlivou firmou spolupracovat.

Amplion.cz
17.6.2014

Dobrý den Jiří, pokud jste zrušil objednávku u dodavatele zboží, prosím, napište nám písemně na reklamace@amplion.cz a přepošlete email, kterým jste objednávku zrušil. Je možné, že se informace pouze míjejí.... pokud jste opravdu emailem zrušil objednávku a navigaci nepřeberete, budou Vám samozřejmě vráceny finanční prostředky zpět. Hezký den Vendy

Odpovědět
Jarda (88.100.xxx.xxx)
17.6.2014

Marně čekám n a sít´ovou nabíječku už třikrát mi bylo slíbeno žeji dostanu,vybitá baterie se zatím ničí. Nedoporučuji u této společnosti nic kupovat. Ani u Amplionu!!!!!!!!!!!!

Amplion.cz
17.6.2014

Dobrý den Jardo, velmi se Vám omlouváme za nekompletní balení, tj. chybějící nabíječku. Nabíječky partner průběžně doposílá, ale pokud nechcete vyčkat, prosím, vraťte nekompletní zboží na stranu dodavatele. Podací lístek prosím vložte do emailu, kterým nás budete informovat, o zaslání zboží zpět dodavateli na adresu reklamace@amplion.cz aby amplion.cz mohl vrátit peníze za voucher. Poštovné Vám bude vracet partner tj. (jméno obchodu) Ještě jednou se Vám omlouváme za nekompletní zásilku. Krásný den :) Terka

Odpovědět
Jarda (88.100.xxx.xxx)
17.6.2014

Marně čekám n a sít´ovou nabíječku už třikrát mi bylo slíbeno žeji dostanu,vybitá baterie se zatím ničí. Nedoporučuji u této společnosti nic kupovat. Ani u Amplionu!!!!!!!!!!!!

Amplion.cz
17.6.2014

Dobrý den Jardo, velmi se Vám omlouváme za nekompletní balení, tj. chybějící nabíječku. Nabíječky partner průběžně doposílá, ale pokud nechcete vyčkat, prosím, vraťte nekompletní zboží na stranu dodavatele. Podací lístek prosím vložte do emailu, kterým nás budete informovat, o zaslání zboží zpět dodavateli na adresu reklamace@amplion.cz aby amplion.cz mohl vrátit peníze za voucher. Poštovné Vám bude vracet partner tj. (jméno obchodu) Ještě jednou se Vám omlouváme za nekompletní zásilku. Krásný den :) Terka

Odpovědět

Upozornění: tato diskuse slouží pouze pro dotazy k aktuální nabídce. V případě příspěvků, které nesouvisí s aktuální slevou, odkazují na konkurenční servery, jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo jinak odporují české legislativě, vyhrazuje si Amplion.cz právo tyto příspěvky z diskuse vyřadit.

Vaše zákaznická podpora: V případě problémů s objednávkou či dotazů, které se netýkají aktuální nabídky, pište prosím na e-mail info@amplion.cz (odpověď obdržíte nejpozději do 2 pracovních dnů) či kontaktujte naši zákaznickou linku na čísle (+420) 225 378 273 (ve všední dny od 9:00 do 17:00 hod.)

Záruka spokojenosti

S námi jste v bezpečí.

Amplion.cz je projektem úspěšné internetové společnosti Economia a.s. Společnost provozuje například tyto portály: Aktualne.cz, Centrum.cz, Zena.cz.

Infolinka