Garantujeme kvalitu a spokojenost!
Všechny slevy

8 náhradních hlavic Gillette od 259 Kč. Dokonale přesné a hladké oholení bez podráždění s Gillette Mach 3 nebo Fusion Power.

Vaše cena

259
Původní cena 499
Nabídka vypršela!
Sleva
48%
Koupeno
707×

Hodnocení nabídky

Dobré
- 48%

 

 

Staňte se magnetem na ženy! Hladce oholená pokožka totiž dokáže, že o sebe pečujete, což každá z dam jistě ocení. Nyní navíc holení bez zbytečného podráždění a nevzhledných pupínků. 

Základní údaje

  • Náhradní břity Gillette Mach 3 a Gillette Fusion Power
  • Varianty s poštovným zdarma i bez (lze nakombinovat tak, abyste si na jedno poštovné mohli objednat DVĚ balení)
1. Varianta
  • 8 ks náhradních břitů Gillette Mach 3 bez doručení
  • Původní cena: 499 Kč / Nová cena: 259 Kč
  • V kombinaci poukazu s 2. variantou neplatíte poštovné
  • Samostatně: poštovné 47 Kč
2. Varianta
  • 8 ks náhradních břitů Gillette Mach 3 s DORUČENÍM
  • Původní cena: 546 Kč / Nová cena: 306 Kč
3. Varianta
  • 8 ks náhradních břitů Gillette Fusion Power bez doručení
  • Původní cena: 719 Kč / Nová cena: 459 Kč
  • V kombinaci poukazu se 4. variantou neplatíte poštovné
  • Samostatně: poštovné 49 Kč
4. Varianta
  • 8 ks náhradních břitů Gillette Fusion Power s DORUČENÍM
  • Původní cena: 762 Kč / Nová cena: 508 Kč

Popis nabídky

Gillette Mach 3

Rozlučte se s podrážděnou pokožkou díky naprosto revolučnímu systému tří břitů, které zajistí maximálně hladké oholení bez podrážděné pokožky i při holení proti směru růstu vašich vousů. Hravě si poradí i s hustě rostoucím porostem. Zvlhčující pásek navíc zajistí ještě lepší skluz po pokožce, kterou dokonale napnou unikátní mirkolamely.

Nejoblíbenější značka pánského holení pro rychlé a přesné oholení bez kompromisů.

Gillette Fusion Power

Ještě tenčí a jemnější břity představují nejpokrokovější způsob holení od značky Gillette. Potah těchto neuvěřitelně ostrých břitů snižuje tření a minimalizuje trhání a tahání vousů. Hladce klouže po pokožce a oholí vás s dokonalou přesností a nečekanou jemností. Na Gillette Fusion Power se prostě můžete spolehnout na 100 %.

Podmínky uplatnění poukazu

  • Platnost poukazu od 17.7.2013 do 15.9.2013
  • Zboží objednávejte na e-mailu: ifochler.a@gmail.com
  • Do zprávy uveďte své jméno, číslo zakoupeného poukazu (nebo zakoupených poukazů), adresu dodání a telefonický kontakt.
  • V případě, že budete platit poštovné, vyčkejte zaslání čísla bankovního účtu, kam částku uhradíte.
  • Maximální počet poukazů na osobu: neomezeně
  • Maximální počet poukazů ke každé variantě: 1000

1. Varianta

8 ks hlavic Gillette Mach 3 bez doručení Stará cena: 499 Kč Nová cena: 259 Kč Objednat

2. Varianta

8 ks hlavic Gillette Mach 3 s doručením Stará cena: 546 Kč Nová cena: 306 Kč Objednat

3. Varianta

8 ks hlavic Gillette Fusion bez doručení Stará cena: 719 Kč Nová cena: 459 Kč Objednat

4. Varianta

8 ks hlavic Gillette Fusion s doručením Stará cena: 762 Kč Nová cena: 506 Kč Objednat
  • Záruka originálního zboží
  • Extrémně ostré břity s povrchem upraveným proti tření
  • Zvlhčující pásek s přírodními výtažky
  • Nejoblíbenější značka pánského holení u nás i ve světě
  • Dvě balení za cenu jednoho poštovného
  • Superdárky, Budovatelů 287, 747 64 Velká Polom
  • Tel.: 774 985 330
  • E-mail: ifochler.a@gmail.com
  • Web: http://superdarky.eu/ (webové stránky opět v provozu od 29.7.2013)

Vložit komentář

Jirka (192.168.xxx.xxx)
25.7.2013

procpak amplion maze zpravy?

Amplion.cz
25.7.2013

Krásný den Jirko, momentálně celou záležitost řešíme s obchodním partnerem, jedná se pouze o technický problém stránek. Děkujeme za Vaše upozornění. S pozdravem, Bára

Amplion.cz
26.7.2013

Hezký páteční den Jirko, nyní jsme obdrželi informaci od našeho obchodního partnera, že stránky by měli být opět v provozu nejpozději v pondělí 29.7.2013. Přejeme příjemný víkend. S pozdravem, Bára

Odpovědět
yveta (85.70.xxx.xxx)
30.7.2013

dobrý den kdo je výrobcem? děkuji

Amplion.cz
30.7.2013

Hezký den Yveto, výrobcem je společnost Procter & Gamble. Zboží je vyrobeno v Německu. Děkujeme za Váš zájem :) Bára

Odpovědět
Kateřina (90.182.xxx.xxx)
31.7.2013

poslední dotaz: v případě, že zboží neobdržím, kdo mi vrátí peníze??? Děkuji za odpověď, jistě nebudu jediná

Amplion.cz
31.7.2013

Krásný den Kateřino, pokud neobržíte zboží prosím obraťte se na naše reklamační oddělení na emailu reklamace@amplion.cz kde s Vámi celou záležitost vyřešíme. Děkujeme za Váš dotaz.S pozdravem, Bára

Odpovědět
Kateřina (37.48.xxx.xxx)
1.8.2013

Dobrý den,chtěla jsem se zeptat jaká je dodací lhůta? Děkuji

Amplion.cz
1.8.2013

Hezký den, Kateřino, doba dodání je max. do 10ti dnů. Mějte se krásně. Petra

Odpovědět
Honza (88.101.xxx.xxx)
1.8.2013

Mám dotaz,zda se plati zboží předem,nebo při dodání?

Amplion.cz
1.8.2013

Hezký den, Honzo, abyste mohl uplatnit slevu na zboží, je potřeba si nejrpve u nás zakoupit poukaz a ten následně uvedete do objednávky pro prodejce. Jak uhradit poštovné, Vám následně sdělí taktéž prodejce superdarky.cz. Děkujeme. :) Petra

Odpovědět
Martin P. (195.88.xxx.xxx)
1.8.2013

Dobrý den, jak mám objednat variantu 1 a 4 nebo 2 a 3 ? Chci prostě od každého jedno balení a jen v jednom zaplatit poštovné. Nechápu, že to nenabízíte.

Amplion.cz
1.8.2013

Hezký den, Martine, pro každou variantu je třeba vytvořit objednávku zvlášť. Abyste mohl uplatnit jedno poštovné na 2 balíčky, je třeba zakoupit 1 poukaz s poštovným a jeden bez a následně jejich kody uvést do objednávky pro prodejce. Děkujeme. Petra

Odpovědět
Petr (46.135.xxx.xxx)
5.8.2013

Dobrý den. Je možnost si zboží vyzvednout osobně?

Amplion.cz
5.8.2013

Hezký den, Petře, osobní odběr bohužel není možný. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, Petra

Odpovědět
sami zrig (37.48.xxx.xxx)
5.8.2013

je od vas mozne objednat vetsi mnozstvi?a penize dat hotove?dekuji

Amplion.cz
6.8.2013

Hezký den, je nám líto, abyste mohl uplatnit slevu na zboží, je třeba zakoupit poukazy na našem portálu a ty následně uvedete do objednávky pro prodejce. Děkujeme za pochopení. Mějte se krásně. Petra

Odpovědět
Radek Š. (89.24.xxx.xxx)
5.8.2013

Voucher jsem uplatnil 18.7. ale dodnes (5.8.) zboži nedorazilo...je to v pořádku ?

Amplion.cz
6.8.2013

Hezký den, Radku, děkujeme za Váš nákup. Pokud jste zasílal již objednávku dle instrukcí a zboží Vám prozatím nepřislo, prosím, kontaktujte se s prodejcem. Pokud budete potřebovat pomoci, neváhejte kontaktovat naší zákaznickou podporu. Děkujeme. Mějte se. Petra

Odpovědět
Ivan (88.102.xxx.xxx)
7.8.2013

Voucher jsem použil v e-mailové objednávce a odeslal 30.7.2013. Zatím jsem nic neobdržel, zboží ani zprávu zda objednávku vyřídí!

Amplion.cz
7.8.2013

Krásný den Ivane, objednávek je velké množství, jejich zpracování může tedy trvat delší dobu. Pokud by Vám zboží nebylo doručeno do 14 dnů od vytvoření objednávky u našeho obchodního partnera, prosím kontaktujte nás na emailu reklamace@amplion.cz. Věříme, že vše proběhne v pořádku a bez komplikací. S pozdravem, Bára

Odpovědět
Tomáš Bukovský (80.188.xxx.xxx)
12.8.2013

Dobrý den ! Pozor prosím pokud chcete příjit o peníze tak nakupte já jsem 19.7.objednal a zapaltil a zboží již pravděpodobně a peníze též nedostanu,telefon pan Fochler nebere a když tak se Vám vysměje.

Amplion.cz
12.8.2013

Krásný den pane Bukovský, pokud máte jakékoliv problémy s uplatněním poukazu, prosím obraťte se na naše reklamační oddělení na emailu reklamace@amplion.cz kde Vám pomůžeme celou záležitost vyřešit k Vaší spokojenosti. S pozdravem, Bára

Partner
13.8.2013

Dobrý den pane Bukovský, od Vás jsme bohužel neobdrželi objednávku, kdy jste nám ji zasílal a na jaký email? S pozdravem Fochler

Odpovědět
radim (79.141.xxx.xxx)
12.8.2013

koukám že nejsem jediný komu po zaplacení nic nepřišlo co..už sem odeslal email na reklamaci snad se to brzo vyřeší

Amplion.cz
13.8.2013

Hezký den Radime, děkujeme že jste nás již kontaktoval. Pomůžeme Vám zajistit doručení zboží. Pokud by měl jakýkoliv další zákazník problémy s doručením (nedodané zboží déle jak deset dní od vytvoření objednávky u našeho obchodního partnera) nechť nás kontaktujte na emailu reklamace@amplion.cz. Děkujeme. S pozdravem, Bára

Odpovědět
Pavel (93.99.xxx.xxx)
13.8.2013

Já si myslím že je to pěkný podvod a nic víc. Od 27.7. kdy jsem uplatnil voucher mi nic nepřišlo.

Amplion.cz
13.8.2013

Hezký den Pavle, nemusíte se obávat, že se jedná o podvod. Zboží je v pořádku doručeno, pouze dochází k drobnému spoždění dodání zboží. Případně kontaktujte naše reklamační oddělení na emailu reklamace@amplion.cz, kde Vám pomůžeme záležitost vyřešit. Mějte se krásně a děkujeme za zachování přízně. S pozdravem, Bára

Partner
13.8.2013

Dobrý den, můžete prosím uvést emailovou adresu, ze které jste zboží objednával? Objednávky z konce července byly již před několika dny odeslány. S pozdravem Fochler

Pavel (93.99.xxx.xxx)
13.8.2013

posílal jsem to ze kopcik.pavol@gmail.com

Odpovědět
Radim (94.112.xxx.xxx)
14.8.2013

voucher sem uplatnil pred tydnem a zatim zadna odezva nic..

Amplion.cz
14.8.2013

Krásný den Radime, prosíme o strpení v této záležitosti, pokud by Vám zboží nebylo doručeno do 14 dnů od vytvořením objednávky, prosím obraťte se na naše reklamační oddělení na emailu reklamace@amplion.cz a my Vám pomůžeme záležitost vyřešit. Děkujeme za zachování přízně, Bára

Radim (94.112.xxx.xxx)
14.8.2013

DOBRA TEDY

Odpovědět
radim (79.141.xxx.xxx)
14.8.2013

tak zboží konečně dorazilo!snad i ostatní se dočkáte brzo

Amplion.cz
15.8.2013

Hezký den, Radime, děkujeme za informaci a přejeme maximální spokojenost s výrobkem. =) Petra

Odpovědět
vojta (93.99.xxx.xxx)
14.8.2013

Chtěl bych si objednat 2x Mach3 , tedy varianta 1 a 2, celkem 259+306=562 Kč. Objeví se ale 2x259. Co s tím? Nebo se poštovné neplatí vůbec?

Amplion.cz
15.8.2013

Hezký den, Vojto, pro každou variantu je třeba vytvořit objednávku zvlášť. Pokud tedy chcete využít akce 2 balení na jedno poštovné, prosíme zakoupit poukazy dle variant, které následně uplatníte najednou u našeho obchodního partnera. Děkujeme. Petra

Odpovědět
Soňa (212.67.xxx.xxx)
15.8.2013

Dobrý den, využila jsem této nabídky a koupila si variantu 2. Pokud jsem to pochopila dobře, tak mám čekat na číslu účtu, kde mám zaplatit za dopravu. Pořád čekám a nic. Email ifochler.a@gmail.com jsem posílala s číslem voucheru s jménem, prostě podle pokynů a nic. Dočetla jsem se, že do 10dní by mělo být zboží u mě a pořád nic. Děkuji Soňa

Amplion.cz
15.8.2013

Hezký den, Soňo, prosím kontaktujte nás na e-mailu reklamace@amplion.cz. Celou záležitost ověříme. Děkujeme. Mějte se krásně. Petra

Soňa (212.67.xxx.xxx)
16.8.2013

Už je vše v pořádku. Děkuji za zájem. Soňa

Soňa (212.67.xxx.xxx)
16.8.2013

Už je vše v pořádku. Děkuji za zájem. Soňa

Odpovědět
Janka (89.177.xxx.xxx)
15.8.2013

dobry den je mozno pouzit i na jiny model Gilette ?

Amplion.cz
16.8.2013

Hezký den, Jano, nabídka se vztahuje pouze na varianty břitů Gillette Mach 3 a Gillette Fusion Power. Krásný víkend. Petra

Odpovědět
Lukáš K. (10.131.xxx.xxx)
16.8.2013

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, zda-li se podařil odstranit problém se zasíláním břitů, protože jsem zakoupil voucher, vše udělal podle Vašeho návodu a zatím žádná reakce potvrzení objednávky.

Amplion.cz
16.8.2013

Hezký den, Lukáši, můžete být bez obav, veškeré objednávky se vyřízují ze strany prodejce. V případě ověření, prosím, kontaktujte přímo prodejce. Děkujeme. Příjemný víkend. Petra

Odpovědět
Katka (37.188.xxx.xxx)
19.8.2013

Dobrý den, dne 2.-8.2013 jsem zakoupila zboží a stále mi nic nepřišlo. Jakou máte dodací lhůtu? popř. kde mám vyžadovat navrácení peněz?

Amplion.cz
19.8.2013

Hezký den Katko, pokud by vám nebylo do konce tohoto týdne zboží doručeno prosím kontaktujte nás na emailu reklamace@amplion.cz a my Vám pomůžeme záležitost vyřešit. Děkujeme za Vaši objednávku. S pozdravem, Bára

Odpovědět
Jiří (195.200.xxx.xxx)
19.8.2013

Dobrý den, zakoupil jsem voucher a již před pěti dny jsem objednal mailem dle návodu. Do dnes se mi i přes opětovný kontakt mailem nikdo neozval. Dotazník na stránkách dodavatele nefunguje. Co mám dělat dál, když se mi nechce jen čekat?

Amplion.cz
20.8.2013

Hezký den Jiří, poprosíme Vás v tomto případě sktuečně o trpělivost. Zboží je v pořádku expedováno, dodací lhůta je ovšem o něco delší. Pokud by Vám nebylo zboží doručeno do 14 dnů od vytvoření objednávky u našeho obchodního partnera, prosím kontaktujte nás na emailu reklamace@amplion.cz. Děkujeme za váš nákup a věříme, že vše proběhne bez komplikací. S pozdravem, Bára

Odpovědět
Pavla (172.20.xxx.xxx)
26.8.2013

Dobrý den, chtěla bych se zaptat, proč nikdo nereaguje na mou objednávku dle tohoto zakoupeného voucheru, podanou 15.8. a opakovanou 23.8.2013? Na uvedeném emailu ifochler.a@gmail.com nikdo nereaguje a na internetových stránkách http://superdarky.eu/ jsem se také ničeho nedomohla ... tak by mě zajímalo, co mám jako s tím zakoupeným voucherem dělat?!

Amplion.cz
26.8.2013

Hezký den Pavlo, pro ověření objednávky prosím využijte telefoního kontaktu 774 985 330. Zároveň jsme obdrželi informaci oholedně expedice zboží, které by mělo proběhnout do 10 pracovních dnů - tedy prosíme o strpení do konce tohoto týdne. Pokud by do té doby nikdo nereagoval a zboží Vám nebylo doručeno, prosím kontaktujte naše reklamační oddělení na emailu reklamace@amplion.cz a my Vám pomůžeme záležitost vyřešit. S pozdravem, Bára

Odpovědět
Jiří (195.200.xxx.xxx)
30.8.2013

Dobrý den. zboží ani potvrzení objednávky jsem také neobdržel. Využil jsem tedy tolikrát zmíněné nabídky a napsal na e-mail reklamace@amplion.cz, "kde Vám Bára pomůže záležitost vyřešit".. Již čtvrtý den marně čekám na odpověď. Pomalu mám pocit, že si někdo dělá legraci. Kdybych si objednal na jiném portálu, příště to jistě udělám, již bych měl zboží doma!

Amplion.cz
30.8.2013

Hezký den, Jiří, na e-maily odpovídáme nejdéle do 2 pracovních dnů od jejich přijetí. Prosím, ověřte, zda byl e-mail skutečně odeslán z Vaší schránky, pokud nikoliv, přepošlete nám jej opětovně. Celou záležitost ověříme, a to především pro Vaší spokojenost. Děkujeme. Příjemný víkend. Petra

Martin (109.80.xxx.xxx)
2.9.2013

Dobrý den, zboží jsem si objednal 20.8., dnes je 2.9. a doposud jsem nic neobdržel. To bylo naposledy, co jsem něco přes tento portál, nebo u tohoto dodavatele objednával.

Odpovědět
Martin (109.80.xxx.xxx)
2.9.2013

Zboží objednané 20.8., dnes je 2.9. a stále nic nepřišlo. Domnívám se, že zboží nedorazí a peníze nedostanu zpět. Zcela jistě už na tomto portálu a u tohoto dodavatele nic objednávat nebudu. Dodací lhůty katastrofální.

Amplion.cz
3.9.2013

Hezký den Martine, zboží je v pořádku expedováno a to do deseti dnů od vytvoření objednávky u našeho obchodního partnera. Prosím kontaktujte nás na emailu info@amplion.cz a my Vám pomůžeme zjistit stav Vaší objednávky. Děkujeme za zachování přízně. S pozdravem, Bára

Odpovědět
Miroslav Vomastek (193.17.xxx.xxx)
3.9.2013

Dne 22.8.2013 jsem pžez vás objednal u ifochler.a@gmail.com 8 ks náhradních břitů Gillete Power s doručením, kód voucheru XXX. Zboží bylo řádně zaplaceno a uplatněno u dodavatele. Do dnešního dne jsem však neobdržel zboží, ani žádnou zprávu o vývoji zakázky. Co tedy dál? Jedná se o podvod? tel. 603282431, miroslav.vomastek@voding.cz

Amplion.cz
3.9.2013

Hezký den pane Vomastku, děkujeme za informaci. Nyní jste byl v kopii emailu na našeho obchodního partnera. Zboží je řádně expedováno, nemusíte se tedy obávat, že by se jednalo o podvod. Prosím kontaktujte nás případně na emailu info@amplion.cz. Děkujeme. S pozdravem, Bára

Odpovědět

Upozornění: tato diskuse slouží pouze pro dotazy k aktuální nabídce. V případě příspěvků, které nesouvisí s aktuální slevou, odkazují na konkurenční servery, jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo jinak odporují české legislativě, vyhrazuje si Amplion.cz právo tyto příspěvky z diskuse vyřadit.

Vaše zákaznická podpora: V případě problémů s objednávkou či dotazů, které se netýkají aktuální nabídky, pište prosím na e-mail info@amplion.cz (odpověď obdržíte nejpozději do 2 pracovních dnů) či kontaktujte naši zákaznickou linku na čísle (+420) 225 378 273 (ve všední dny od 9:00 do 17:00 hod.)

    Záruka spokojenosti

    S námi jste v bezpečí.

    Amplion.cz je projektem úspěšné internetové společnosti Economia a.s. Společnost provozuje například tyto portály: Aktualne.cz, Centrum.cz, Zena.cz.

    Infolinka